Obserwatorzy

sobota, 13 listopada 2010

Metamorfoza+ocena+stylizacje Avrilla_978


Metamorfoza:KLIKNIJCIE NA ZDJĘCIA, ŻEBY JE POWIĘKSZYĆ
PRZED:

 PO:



PRZED : Jest ładnie, ale moim zdaniem jest trochę za dużo kolczyków (To moja sugestia)
PO : Ja wykonałam lekki makijaż.Użyłam fioletowego cienia i eyelinera.


PRZED:




PRZED : Jest fajnie, ale moim zdaniem mogłabyś zdjąć opaskę, szal i bransoletki. Ale jest fajnie :)
PO : Ja użyłam innej bluzki, ale z tym samym motywem.Do tego buty na korku i czarne rurki . :)


                                             Jak ładniej przed czy po?


OCENA :   KLIKNIJCIE NA ZDJĘCIA, ŻEBY JE POWIĘKSZYĆ







MAKIJAŻ : 7/10
UBIÓR : 8/10
APARTAMENT : Trochę pustawo, ale mi się podoba 5,5/10

                                                                 RAZEM : 20,5 (4-)


STYLIZACJE : KLIKNIJCIE NA ZDJĘCIA, ŻEBY JE POWIĘKSZYĆ


Stylizacje będą bez opisu :)

2 komentarze:

  1. Hymn..ladnie ;DD tylko wiesz..w makijazu tak jakos....pusto xDD Ja lubiem jak jest duzo rzeczy ;D W apartamencie bylo pusto bo rozyslalam jak tu mozna apartament urzadzic i dzisiaj mi sie udalo xDDDzieki za metamorfoze!

    Avrilla_978

    OdpowiedzUsuń
  2. Nmzc.
    Makijaż.. Wiem każdy ma inny gust ja zrobiłam tak. :)

    OdpowiedzUsuń